четвъртък, 18 септември 2014 г.

Бързи шницели



   Продължавам със серията от рецепти представени от Labrex. Днес предлагам едни много вкусни шницели, който са бързи, лесни и може замразите каймата и при неочаквани гости просто да ги извадите,панирате и готово.
   Labrex е кръстила рулото "Бързо руло от кайма", защото всъщност си е нарязано руло на парчета, но на мен лично ми прилича на шницели и затова реших и така да представя тази рецепта.




Продукти за рулото:
500г кайма (аз използвах смес 50/50-свинска/телешка);
кашкавал - количеството е на вкус (аз обичам много, затова сложих около 200г);
1 яйце;
3-4 скилидки  чесън;
1 глава лук (средна големина);
подправки: сол, чубрица, розмарин, черен пипер всичко на вкус.

Продукти за панировката:
250мл бира;
250г пшенично брашно;
2 яйца;
щипка сол, червен пипер.


Приготвяне:
Чесънът се намачква. Лукът се настъргва на не много ситно ренде. Към каймата се прибавят всички продукти за рулото - лук, чесън, яйце, подправки. Омесва се много добре, разстила се върху домакинско фолио, и отгоре се поръсва с настърганият кашкавал. Може да притиснете леко кашкавала, по желание. Навивате на руло и заедно с фолиото слагате в хладилника или фризера за най-малко 2 часа.
   Преди да го панирате изваждате рулото от хладилника и нарязвате на парчета с много остър нож. оставяте го да се отпусне за около 10-15 мин.
   През това време се прави панировката. Белтъците и жълтъците се разделят. Белтъците се разбиват с щипка сол на пиана (не е нужно да е на твърда пиана, просто да се разбият). Отделно се разбиват жълтъците, прибавя се бирата и брашното, и накрая разбитите белтъци. Трябва да се получи консистенция на гъста сметана.
   Загрява се олио в тиган. Всеки шницел се потапя в панировката (полепва много добре) и се слага в сгорещеното олио. Пържи се до златисто.
   Поднася се с каквато пожелаете гарнитура.


 Добър апетит!


   Моите бележки: аз лично съм променила рецептата, като съм прибавила допълнителни подправки към каймата. също така и панировката не е оригиналната което е представена в основната рецепта. Всеки може сам да си го приготви както му харесва.
   Количеството на брашното може да се коригира докато се получи гъста смес.
   
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар