неделя, 16 януари 2011 г.

Спаначена супа

Като дете много мразех всичко което беше зелено, и все повтарях, че "Райграс не ям". Но когот се омъжих и вуйната на мъжът ми ми даде малко спанак, просто ей така за да се опитам да наготвя една супичка само за мен, останах приятно изненадана. Супата стана много вкусна и приятна, и от тогава всеки път когато на пазара си намеря пресен спанак си купувам.
Това е подходяща рецепта за всички които постят като мен.



Продукти: 500г пресен спанак ; 2с.л. брашно; 1 - 2с.л. ориз; 1средно голяма глава лук; сол и джоджен на вкус; и олио.

Приготвяне: Спанака се измива добре и се оставя да престои около 1/2 - 1 час в студена вода. След това се нарязва на не много ситно и се запържва. Прибавя се нарязаният лук да се задуши. След като изври водата от спанака, се залива с гореща вода и се оставя да поври около 10-15мин. Пибавя се размитото брашно в малко вода и се оставя още 10-15 мин. оризът се почества и се измива добре. Прибавя се към супата и се оставя на бавен огън докато се свари оризът.
Накрая след като съм махнала от огъня супата слагам джоджена, но това вече е въпрос на личен избор кога ще сложите основната подправка.
Ако желаете можете да пасирате супата. Аз лично не харесвам пасираните супи, но затова педпочитам понякога да си сложа добре свареи яйца нарязани на ситно.
Друго което мога да ви препоръчам е един десинг който си правя от:4с.л. зехтин (или олио); сокът на 1/2 лимон;1/2 суха червена чушка; 2 -3 стръка магданоз; 1- 2 скилидки чесън. Всичко това се слага в бледера и се пасира. Прибавя се към спаначената супа след като е изтинала малко.

Желая Бон Апети на всички, които харесат тази вкусна супа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар